Reklamacje i zwroty

Zwroty / reklamacje

Pragniemy, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni z zakupów dokonanych w sklepie WinoArt.pl. Zdarzają się jednak sytuacje, w których chcą Państwo zrezygnować z zamówienia, lub otrzymali Państwo uszkodzony towar. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja postępowania w przypadku poszczególnych typów reklamacji, oraz rezygnacji z zamówienia.


Rezygnacja zakupionego produktu

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W celu rezygnacji z zamówienia należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny tutaj i odesłać towar wraz z protokołem, oraz dowodem zakupu na adres wskazany w formularzu rezygnacji z zamówienia z dopiskiem: Rezygnacja z zakupu

Koszt odesłania przesyłki w ramach odstąpienia od zakupu ponosi kupujący.

Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.


Otrzymano wadliwy / uszkodzony produkt

Wszystkie przesyłki sklepu WinoArt.pl są ubezpieczone. Prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę. Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem takiego protokołu nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki, jednak warunkiem jest jej rozpakowanie i zgłoszenie uszkodzenia w momencie odbioru.

 

W przypadku otrzymania towaru wadliwego należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego WinoArt.pl. pod adresem e-mailowym: biuro@winoart.pl

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

Numer zamówienia

Numer listu przewozowego

Zdjęcie uszkodzenia

Skan protokołu szkody

Opis sytuacji


Otrzymano błędny produkt / brak w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego WinoArt.pl. pod adresem e-mailowym: biuro@winoart.pl

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

Numer zamówienia

Numer listu przewozowego

Indeks (numer z opakowania) otrzymanego towaru

Opis sytuacji


Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, oraz płatnych przy doręczeniu. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje również zwrotów nie uzgodnionych z działem reklamacji.


Jeżeli mają Państwo inne pytanie odnośnie reklamacji w sklepie internetowym WinoArt.pl. prosimy o wiadomość e-mail do obsługi sklepu na adres: biuro@winoart.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl